خاموش -ریستارت- استند بای و چند عمل دیگر تنها با فشار سه کلید کیبورد
برای
Shutdown کردن:
برای Shutdown نمودن
سیستم با کیبورد ، ابتدا دکمه Win (مابین کلیدهای
Alt و Ctrl) را
فشار داده و پس از نمایش منوی Start حرف
U انگلیسی را دوبار با اندکی مکث
میزنیم. خواهید دید که سیستم خاموش میشود.
برای
Restart کردن:
برای Restart نمودن
سیستم با کیبورد ، ابتدا دکمه Win (مابین کلیدهای
Alt و Ctrl) را
فشار داده و پس از نمایش منوی Start این بار کلیدهای
U و سپس
R را با اندکی مکث میزنیم. خواهید دید
که سیستم Restart میشود.
برای
Standby کردن:
برای Standby نمودن
سیستم با کیبورد ، ابتدا دکمه Win (مابین کلیدهای
Alt و Ctrl) را
فشار داده و پس از نمایش منوی Start این بار کلیدهای
U و سپس
S را با اندکی مکث میزنیم ، خواهید دید
که سیستم Standby میشود.
برای
Hibernate کردن:
برای Standby نمودن
سیستم با کیبورد ، ابتدا دکمه Win (مابین کلیدهای
Alt و Ctrl) را
فشار داده و پس از نمایش منوی Start این بار کلیدهای
U و سپس
H را با اندکی مکث میزنیم ، خواهید دید
که سیستم Hibernate میشود.
برای
Loggoff کردن:
برای Loggoff نمودن
سیستم با کیبورد ، ابتدا دکمه Win (مابین کلیدهای
Alt و Ctrl) را
فشار داده و پس از نمایش منوی Start این بار کلید
L را دوبار با اندکی مکث میزنیم. خواهید
دید که سیستم Logoff میشود.
برای
Switch User کردن:
برای Switch User نمودن
سیستم با کیبورد ، ابتدا دکمه Win (مابین کلیدهای
Alt و Ctrl) را
فشار داده و پس از نمایش منوی Start این بار کلیدهای
L و سپس
S را با اندکی مکث میزنیم ، خواهید دید
که سیستم Switch User میشود.
+ نوشته شده در چهارشنبه دهم شهریور ۱۳۸۹ ساعت 18:3 توسط ميم.سين
|